Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
La família havia demanat l'aclariment sobre si el Govern podia procedir a l'exhumació sense el consentiment del prior de la basílica
El Tribunal Suprem ha deixat clar aquest dimecres a la família Franco que la seva sentència és clara, que no té res a explicar i que l’Executiu està autoritzat a exhumar les restes del dictador.
La família havia demanat l’aclariment sobre si el Govern podia procedir a l’exhumació sense el consentiment del prior de la basílica. El prior, Santiago Pedrera, ha advertit que no hi permetrà l’accés fins que el Suprem respongui les seves al·legacions.
Queden pendents els recursos de les fundacions Francisco Franco i de Defensa del Valle i dels Benedictins. Una vegada resolts, previsiblement aquesta mateixa setmana, es remetrà l’expedient judicial al Consell de Ministres perquè pugui executar l’exhumació de les restes.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
El marit de la víctima i diversos testimonis varen evitar que una dona fos introduïda per força dins un vehicle