Un 60% de l’alumnat del CEIP Son Pisà no ha anat avui a classe com a protesta per la incorporació de Miquel Roldán
La mesura, acordada ahir per les famílies, pretén pressionar la conselleria perquè aquest mestre no continuï a l'escola
El tribunal considera que les decisions judicials qüestionades complien amb les exigències constitucionals
El Tribunal Constitucional (TC) ha rebutjat el recurs d’empara que va presentar l’ex-vicepresident de la Generalitat, Oriol Junqueras, contra la seva situació de presó preventiva durant la instrucció de la causa del “procés”.
El tribunal considera que les decisions judicials qüestionades complien amb les exigències constitucionals “de previsió legal, finalitat legítima i proporcionalitat”.
Per primera vegada s’ha trencat la unanimitat entre els magistrats en assumptes relacionats amb la causa del “procés” i 3 magistrats han subscrit un vot discrepant a la decisió del ple.
Altres 9 magistrats hi han votat a favor, però un d’ells ha emès un vot concurrent, és a dir, està d’acord amb la decisió però no amb l’argumentació.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La mesura, acordada ahir per les famílies, pretén pressionar la conselleria perquè aquest mestre no continuï a l'escola
S'ha detengut el seu destinatari, de 41 anys, per tràfic de drogues
El procés afectarà prop de 400 treballadors i es desenvoluparà en paral·lel a la definició de la RLT