Moltes disfresses, bon humor i poca roba a Bunyola per celebrar Sant Mateu
Aquesta cursa va ser una idea d'un grup d'amics del poble i ha acabat convertint-se en una de les cites més importants del municipi

Els músics Jordi Herrera i José Miguel Puigserver han posat música a 'Metrópolis', film de 1927
L’any 2008 descobriren a Buenos Aires una part d’una de les pel·lícules mudes més importants i conegudes del cinema: Metrópolis. Ja té 100 anys aquest film però recentment l’han restaurada…. i el millor de tot és que ahir la projectaren a Manacor amb la música en directe. Obra de Jordi Herrera i José Miguel Puigserver.
Dues hores i mitja de música en directe per a un clàssic. Amb sintetitzadors, baixos i guitarres elèctriques.
Tota una novetat per els que ja l’havien vista, que ara l’han descoberta d’una altra manera; i també per als que estudien el món audivisual.
Aquesta cursa va ser una idea d'un grup d'amics del poble i ha acabat convertint-se en una de les cites més importants del municipi
30 estudiants de 15 països participen a l'estada lingüística de l'Institut Ramon Llull
Socorristes, l'112, Salvament Marítim i cossos i forces de seguretat practiquen els protocols
Van en camí de constituir-se en associació sota el nom de Ciutadella Viva