L'Ajuntament ja preveu una partida de 200.000 en el pressupost de l'any que ve per a personal i subministrament
Les obres per posar a punt, definitivament, el Teatre des Born van començar a finals de l’any passat i ja estan enllestides. Així, s’han resolt les principals deficiències que es van detectar després de la reforma i rehabilitació que es va dur a terme entre 2011 i 2014. Se n’havien detectat fins a 66.
El Teatre des Born de Ciutadella reobrirà les seves portes el dia 20 de març. Després de 14 anys tancat per reformar-lo, l’equipament recuperarà l’activitat gràcies a la inversió d’un milió d’euros. S’han resolt les deficiències de la reforma i s’ha comprat el mobiliari i l’equipament escènic. L’Ajuntament ja preveu una partida de 200.000 en el pressupost de l’any que ve per a personal i subministrament.
L'autobús ha envestit un grup de ciclistes, per causes que s'investiguen, i deixa fins a set persones ferides de diversa consideració