Una de les grans novetats és que es posarà a disposició dels espectadors un servei d'autobús per acudir-hi
Els amants del teatre de Menorca podran gaudir de quaranta espectacles molt diversos en la nova temporada del Teatre des Born. Una gran oferta que inclou dramatúrgia, dansa, circ o música amb obres de gran reconeixement nacional i internacional.
L’acte d’aquest vespre també ha deixat altres novetats, com és la presentació del servei tdBus. Un autobús que connectarà els pobles de Menorca amb Ciutadella per poder acudir als espectacles. Tindrà un preu de 2 euros i mig i en tractar-se d’una prova pilot, de moment estarà disponible per a vuit dels espectacles de la següent temporada.
En l’acte, a més, s’ha presentat el llibre commemoratiu del 150è aniversari del Teatre des Born escrit per Miquel Àngel Casesnoves on es repassa la història d’aquest teatre.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Les nou embarcacions de dijous amb 121 persones se sumen a les tres interceptades aquest divendres, amb 73 migrants més
Els pagesos denuncien que aquests animals fan malbé els seus cultius, alerten que la població ja està fora de control i reclamen solucions a l'administració