La Guàrdia Civil descobreix un narcopís a Son Servera i en deté tres homes
Un d'ells ha estat posat en llibertat, mentre que els altres dos passaran a disposició judicial, presumiblement, aquest dijous
En aquesta tercera edició s'interpretaran les òperes 'Tosca' i 'La voix humaine' i la sarsuela 'El barberillo de Lavapiés'
Dues òperes i una sarsuela de tres nacionalitats diferents arribaran al Teatre des Born en la seva tercera temporada operística.
Una proposta variada que s’encetarà a finals d’octubre amb ‘Tosca’, protagonitza pel baix-baríton Simón Orfila, que debuta al paper d’Scarpia. L’òpera feia més d’un segle que no sonava as Born.
El gener del 2026 arribarà ‘El Barberillo de Lavapiés’, producció pròpia del Teatre des Born amb Borja Quiza com a protagonista.
La temporada es tancarà al maig amb ‘La Voix Humaine’, la primera òpera contemporània del segle XX que arriba a Menorca. Les entrades ja estan a la venda.
Un cartell operístic que s’ha pogut programar gràcies en part a la col·laboració amb el Teatre Principal de Palma i la bona relació que existeix entre les dues entitats.
Un d'ells ha estat posat en llibertat, mentre que els altres dos passaran a disposició judicial, presumiblement, aquest dijous
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
El compositor belga enregistra amb la Banda Municipal de Palma
L'AECC ha presentat la iniciativa 'Braçalets d'esperança' per visibilitzar la malaltia