Comença el curs als centres d’educació per a persones adultes
La novetat d’enguany és que es pot cursar també a Ciutadella i a Eivissa
El certificat covid va ser necessari per assistir a l'esperat Concert d'Any Nou de l'Orquestra de Cambra Illa de Menorca
El Teatre Principal de Maó va acollir anit el darrer espectacle de l’any: l’esperat Concert d’Any Nou de l’Orquestra de Cambra Illa de Menorca, amb un títol especial: «Idil·lis». L’entrada del públic va ser més complicada i dificultosa per mor de l’exigència del certificat covid.
Des de mitja hora abans del concert, el teatre va obrir les portes de bat a bat per rebre el públic, que, molt pacientment, va esperar el seu torn, formant una llarga coa que pujava des de la Costa d’en Deià. Les normes són les normes i, tant si es vol com si no, tots els establiments culturals, independentment de si s’hi consumeix o no, han d’exigir el certificat covid.
Arriba el moment esperat. Els 34 músics de l’Orquestra de Cambra Illa de Menorca, amb la direcció de Francesc Prats, s’enfronten a les partitures d’Strauss per traslladar el públic a la Viena del segle XIX. Sus de sortida a la festa inspirada en “L’idil·li de Siegfried” de Wagner que vendrà. Maó acomiada l’any de la millor manera.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La novetat d’enguany és que es pot cursar també a Ciutadella i a Eivissa
Vol saber si com ha denunciat Aliança per l'Aigua podria existir un delicte ambiental
Va ser un dels fundadors del Partit Socialista a les Illes Balears