Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

Inclou 23 produccions en total, 18 coproduccions i 5 produccions pròpies
Teatre Principal de Palma
21El sector de la cultura suma forces en aquests moments difícils. El Teatre Principal de Palma ha llançat un pla de xoc per donar suport a les arts escèniques. S’ha modificat la proposta de programació per a la temporada vinent, per ampliar les produccions i coproduccions amb segell balear.
Clitemnestra o la casa dels noms, d’Agustí Villaronga, s’havia d’estrenar el 27 de març al Teatre Principal de Palma. El moment actual ha obligat a ajornar-la al setembre. Davant la incertesa que viu el sector de les arts escèniques, el Teatre Principal ha modificat la seva proposta de programació per a la temporada 2020-2021. Ho fa amb un objectiu clar.
Josep Ramón Cerdà, Director del Teatre Principal, explica que la institució ha de donar oxigen a les produccions culturals balears.
Aquest projecte de producció és el més ambiciós de la història del teatre, i disposa de la implicació de la xarxa de teatres públics.
La consellera de Cultura, Bel Busquets, assegura que “d’aquesta manera els teatres acolliran tot el que és el procés de producció d’aquestes propostes culturals i per altra banda també gaudiran de les estrenes d’aquestes propostes”.
Per a la pròxima temporada estava previst que es fessin dues produccions i quatre coproduccions. Amb aquest pla de xoc, s’amplien fins a 23. Una d’elles és Àvol, del circ Bover, que pujarà a l’escenari el gener de l’any que ve.
La programació s’acabarà de completar durant el mes de maig.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys