Júlia Saura, autora d’unes carotes de Sant Joan que “fan festa”
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
El cosistori inquer retrà homenatge a Tolo Prats, Cerc Mulet, Muninu Diallo, Blai Tomàs i Pep Miquel per la seva participació a pel·lícules nominades als Goya 2022
Pep Miquel Garau i Muninu Diallo trepitgen per primera vegada l’escenari del Teatre Principal d’Inca. Aquí rebran l’homenatge que l’Ajuntament ha organitzat per donar visibilitat als inquers que participen a projectes nominats als Goya 2022. Pepmi Garau, dibuixant i il·lustrador, ha treballat a dos projectes finalistes i que són “Valentina”, nominada a millor pel·lícula d’animació; i “Nacer”, que ho fa a la categoria de millor curtmetratge també d’animació.
Aquests dos films obriran el cicle “Els Goya més inquers”, on també es projectarà “Ulisses”, que opta a millor curtmetratge documental i on trobam la música de l’inquer Tolo Prats, que també participarà a l’homenatge. “El ventre del mar”, d’Agustí Villaronga, compta també amb la participació de tres inquers que participaran d’aquesta cita i que són Cesc Mulet, productor; Blai Tomàs, codirector de fotografia, i l’actriu Muninu Diallo.
És la primera vegada que se celebra un homenatge així. Tant de bo sigui la primera de moltes.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
José Capó, s'Homo des Be, farà 89 visites i dos tocs de dol aquest Diumenge des Be
Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027