Detengut per apunyalar son pare i el padrí a Son Ferriol
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
‘Els Elements’, del compositor mallorquí Antoni Lliteres, i la veu de la soprano Ainhoa Arteta pujaran a l'escenari
‘Els Elements’, del compositor barroc mallorquí Antoni Lliteras, és una de les obres que es podran veure a la nova temporada d’òpera i ballet del Teatre Principal de Palma. Clàssics de Mozart, Puccini i el Quixot de la Companyia Nacional de Dansa també pujaran a l’escenari del Principal.
L’obra de Lliteras parla, des d’un punt de vista ecològic, de l’equilibri entre els elements universals com l’aire i la terra. És una de les sis obres que podran veure’s entre el 6 de març i el 16 de juny de 2019. Una combinació de “títols populars i nombrosos intèrprets locals”, segons el director del teatre, Carlos Forteza.
També actuarà el tenor nord-americà Gregory Kunde, una de les veus més reconegudes del panorama internacional. No hi podien faltar els clàssics. ‘Don Giovanni’ de Mozart, amb l’encarnació de Donna Elvira per la reconeguda soprano Ainhoa Arteta, que per primera vegada trepitjarà el Principal. També podrem veure la tragèdia japonesa Madama Butterfly, de Puccini. O l’Elisir d’Amore, l’òpera que narra una història d’amor ambientada en un hotel mallorquí dels anys 60.
Tanca la temporada un equip de quaranta persones de la Companyia Nacional de Dansa que interpretaran el Don Quixot.
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
L’home havia sortit a caminar aquest diumenge després de dinar i no va tornar al seu domicili
El presumpte agressor roman a l'àrea de psiquiatria de Son Espases