Detengut un pare per agredir un menor en un partit de futbol a Lloseta
L’home hauria saltat al camp i copejat un infant de 12 anys; el jutjat n’ha decretat una ordre d’allunyament
Aquesta obra és la segona part de OSTINATO 230, l'òpera prima de la jove Companyia Pluït
Aquest diumenge vespre el teatre Sans acull la darrera actuació de l’obra de teatre físic SUBITO, una peça que ens parla de què passa després de la mort a través de l’expressió corporal.
Pot parèixer un espectacle de dansa, però en realitat es tracta d’una obra de teatre, de la jove Companyia Pluït. Aquesta obra és la segona part de OSTINATO 230, l’òpera prima de la companyia i ambdues tracten sobre la mort.
Es tracta d’una obra de teatre físic on no hi ha personatges definits ni diàlegs, i on el silenci és un dels protagonistes. L’obra és el fruit d’una residència que la companyia ha tengut aquest darrer mes al Teatre Sans.
Aquest diumenge es fa la darrera actuació d’aquesta peça, que podreu veure a les 19.00 hores al Teatre Sans.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L’home hauria saltat al camp i copejat un infant de 12 anys; el jutjat n’ha decretat una ordre d’allunyament
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
La reforma ha suposat una inversió de 3,4 milions d'euros