Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
El canvi en la gestió ha dut una major professionalització, avalada per l'èxit comercial de la programació
El Teatre de Calós de Ciutadella afronta el 2025 amb una programació ambiciosa. Ho fa després d’haver venut més de 12.500 entrades l’any passat. El canvi de rumb coincideix amb l’entrada d’un nou gestor.
El crédito, una comèdia d’humor negre escrita per Jordi Galcerán i dirigida per Raquel Pérez, és un dels plats forts de la programació del Teatre de Calós, ara rebatiat com Ukalari Calós, per a enguany. Entreteniment d’alta qualitat, amb importants noms de l’escena com Pablo Carbonell i Armando del Río. És una de les apostes de la programació del nou gestor del teatre, Ukalari Menorca Events, per a aquest any, que vindrà acompanyat també de referents de l’humor com Edu Soto.
Des de l’entrada del nou gestor, el passat mes de març, la trajectòria del teatre no ha fet altra cosa que créixer, amb espectacles fora del teatre com This is Michael, el tribut al Rei del Pop que va aplegar més de dues mil persones. Després de la sortida de l’anterior productora, la prioritat dels salesians ha estat clara: cercar una gestió més professionalitzada i amb una agenda més àmplia.
El 2025 arriba carregat de propostes, amb esdeveniments com els dels llegendaris Harlem Globetrotters, el 13 de maig, al Pavelló Menorca, o el revival El Viaje a los 90’s, el 7 de juny, al Recinte Firal des Mercadal, i grans noms de la música com Rulo y la Contrabanda, que actuarà el 19 d’abril al Teatre de Calós.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució
La família havia demanat la col·laboració ciutadana per poder trobar-lo