Ampli dispositiu policial a l’hospital de Son Espases de Palma per una falsa alarma
S'havia donat avís per la presència d'un home que suposadament portava una arma però finalment la Policia Nacional ho ha descartat

El teatre ha obert portes perquè la ciutadania pogués veure el resultat d'una reforma que ha tardat 17 anys
Aquest divendres, 3 de maig, ha estat històric per la vida cultural d’Eivissa, amb la inauguració del Teatre Pereyra, després de 40 anys tancat, després d’una profunda renovació i posada al dia.
El teatre ha obert portes una hora abans de l’acte institucional perquè la ciutadania pogués veure el resultat d’una reforma que ha tardat 17 anys, amb una forta inversió per posar al dia el recinte conservant alhora tot el seu caliu històric.
La presidenta del govern, Marga Prohens, va participar en la inauguració d’un teatre, que reprèn 125 anys d’història, junt amb el president del Consell, Vicent Marí, i l’alcalde Rafael Triguero. Pedro Matutes, propietari de l’emblemàtic coliseu de Vila, espera que aquest nou Pereyra torni a ser un referent cultural per l’illa, sobretot a l’hivern.
Des d’IB3 Notícies hem parlat amb molts testimonis que ens conten la seva experiència dins el teatre, i també expressen la seva emoció per veure com ha quedat el nou Teatre Pereyra.
S'havia donat avís per la presència d'un home que suposadament portava una arma però finalment la Policia Nacional ho ha descartat
El 'hòlding' empresarial del tenista multiplica gairebé per cinc els guanys el 2023
Un home, que ha patit cremades greus i està en estat crític a l'UCI de Can Misses, serà traslladat a Madrid
La trentena de veïns desallotjats ja han pogut tornar a ca seva