L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
L'organisme considera que Josep Miquel Arenas no ha esgotat totes les vies a Espanya, per impugnar la seva condemna
El Tribunal Europeu dels Drets Humans d’Estrasburg (TEDH), ha rebutjat el recurs presentat pel raper Valtònyc.
L’organisme considera que Josep Miquel Arenas no ha esgotat totes les vies a Espanya, per impugnar la seva condemna a tres anys i mig de presó, per enalitiment del terrorisme. Valtonyc continua fuguit a Bèlgica.
D’altra banda, a la primera sessió del Consell de Govern després del judici al president català Quim Torra, per desobeir la Junta Electoral Central, han qualificat la jornada d’ahir d”anormalitat democràtica”.
El Conseller de Territori i Sostenibilitat, Damià Calvet, ha comparegut en roda de premsa posterior a la reunió, i ha assegurat que el govern dona suport a Torra. Així mateix, el Consell Executiu ha fet referència a l’informe emès per Aministia Internacional en què es demana l’alliberament immediat de Jordi Sánchez i Jordi Cuixart.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues