Un home de 82 anys mata presumptament la seva dona amb una arma de foc a Puigpunyent
En arribar els sanitaris d'emergències, han trobat el presumpte agressor ferit per arma de foc i l'han traslladat en estat greu a l'Hospital de Son Espases

Entrà en servei pel març de l'any passat i l'atenen una trentena de psicòlegs col.legiats
El telèfon d’atenció l’atenen una trentena de psicòlegs que fan guàrdia dia i nit per atendre les telefonades de les persones a qui la situació actual els afecta psicològicament. La por de contagiar-se o a perdre la feina són alguns dels motius pels quals els ciutadans telefonen en aquest número en qualsevol moment del dia. Els psicòlegs alerten ara del que pot originar en la salut mental dels ciutadans la crisi econòmica lligada a la pandèmia. També els infants pateixen els efectes psicològics de la pandèmia tot i que, sovint, els símptomes són més difícils de detectar..
El telèfon d’atenció psicològica 900 112 003 estarà operatiu, almanco, fins a final d’aquest més, ja que -en aquests moments- el Col·legi de Psicòlegs cerca el finançament necessari per a poder-lo mantenir.
En arribar els sanitaris d'emergències, han trobat el presumpte agressor ferit per arma de foc i l'han traslladat en estat greu a l'Hospital de Son Espases
Temperatura, vent, humitat i pluja són valors que permeten estudiar amb més detall el clima de diferents indrets
Els Bombers de Mallorca hi haurien detectat dos focus
L'home, de 82 anys, ha passat a disposició judicial i s'ha acollit al seu dret a no declarar