La Guàrdia Civil descobreix un narcopís a Son Servera i en deté tres homes
Un d'ells ha estat posat en llibertat, mentre que els altres dos passaran a disposició judicial, presumiblement, aquest dijous
Fa tres mesos que es va crear
El servei telefònic de delictes d’odi de la policia local de Palma ha gestionat una trentena de denúncies des de la seva creació, fa només tres mesos.
La majoria de les denúncies estan relacionades amb el racisme, l’homofòbia o sentiments religiosos. El cap de policia i la regidora de Seguretat Ciutadana, Angélica Pastor, han presentat el servei a l’ONCE.
L’Ajuntament fa xerrades amb col·lectius vulnerables per explicar el funcionament d’aquest telèfon contra els delictes d’odi.
Un d'ells ha estat posat en llibertat, mentre que els altres dos passaran a disposició judicial, presumiblement, aquest dijous
S'ha obert una investigació i se'n cerca el responsable
L'incident ha obligat a tallar, parcialment, la carretera de Valldemossa, però ja s'ha restablit la circulació
Dos cavalls de pura raça menorquina participen en un esdeveniment a la Setmana de la Moda d'Alta Costura