Troben 30 persones vivint plegades en un sol habitatge a Manacor
El Govern ha obert diligències perquè no és segura
La cita es podrà demanar a partir del 3 de sembre al 900 100 971 i se'ls demanarà el DNI i el justificant del vol o vaixell
175
Els residents de Balears que visitin les Illes durant el pròxim pont de la Constitució podran fer-se de manera voluntària una prova PCR de manera gratuïta en els centres de salut, tal com va anunciar aquest dijous la presidenta de les Balears, Francina Armengol. Podràn demanar cita a partir del 3 de desembre del 2020 al telèfon 900 100 971. Se’ls demanarà el DNI i el justificant del vol o vaixell.
Armengol assegura que aquesta mesura, de caràcter voluntari, està pensada especialment per a reduir el risc derivat de la tornada a les seves cases en els pròxims dies festius d’universitaris balears que cursen els seus estudis en altres regions espanyoles però també de residents que viuen a la Península.
Sigui com sigui, aquesta mesura s’aplicarà només durant el pont, del 5 al 8 de desembre, i no es contempla la possibilitat d’estendre-la a les festes nadalenques perquè llavors, segons el Govern, ja hi haurà un acord nacional que establirà l’obligatorietat de proves en origen per als desplaçaments entre comunitats autònomes.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El Govern ha obert diligències perquè no és segura
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta
A més, s'activa l'avís groc per vent i mala mar