Apareix un cadàver a la platja de Son Moll, a Capdepera
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació

Les companyies han restablert els seus trajectes a les nou del matí
El pas de la borrasca Aline va provocar el tancament del port d’Eivissa durant quatre hores l’horabaixa d’aquest passat dijous. Avui, divendres, les connexions marítimes entre les Pitiüses de primera hora del matí també s’han cancel·lat. No ha estat fins a les nou que ha salpat el primer vaixell del dia rumb a Formentera.
Així mateix, continua l’avís groc a l’illa per forts vents amb ràfegues de fins a 70 kilòmetres per hora fins a les set del capvespre i per fenòmens costaners amb onades de entre 3 i 4 metres, fins demà matí.
La majoria dels avisos que han rebut l’112, Bombers i Policia Local pel pas de la borrasca tenen a veure amb pins caiguts, alguns dels quals han afectat vies de circulació, però també amb despreniments d’elements urbans i embarcacions a la deriva, com el veler de grans dimensions que ha quedat embarrancat a l’arena de la platja de ses Salines.
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes
La investigació es va iniciar mesos enrere arran de la mort de 3 joves a Ciutadella
Un reconeixement a una figura clau del comerç local d'Alaior, escrit en femení, perquè com ella, moltes dones han propiciat una xarxa de relacions quotidianes que enriqueixen la comunitat