Entren en vigor noves restriccions a 14 municipis per frenar la propagació de la grip aviària
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
El municipi de Sant Josep avalua els danys causats per la tempesta Glòria
Dues casetes varador a Port des Torrent han rebut l’impacte del temporal. Han patit grans danys. També hi ha amb diferents desperfectes i en altres casos ha estat l’interior el que ha desaparegut.
El temporal també ha provocat que una roca hagi rodolat uns 50 metres per la força de les onades.
El municipi de Sant Josep avalua els danys causats per la tempesta Glòria. Com el trencament a diferents punts de la passarel·la de fusta de Port des Torrent, o la invasió de posidònia a diferents platges. Tot i això, el municipi més afectat ha estat el de Sant Joan, amb especial incidència al port de Sant Miquel, Portinatx i Benirràs.
El pas de Glòria també ha obligat el Consell d’Eivissa a actuar sobre la xarxa viària. En total la borrasca ha deixat més de 60 incidències a les Pitiüses, prop de 50 a Eivissa i 11 a Formentera.
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
La Unitat de Diagnòstic Molecular i Genètica Clínica de l'Hospital Son Espases ha detectat aquesta variant que afecta només determinats llinatges menorquins
L'operatiu s'ha allargat poc més de mitja hora