Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Aquesta matinada s'activarà l'avis taronja per mala mar
La borrasca Bruno s’apropa a les Illes. El vent ha començat ja a guanyar força, i durant les properes hores pot superar els 100 quilòmetres per hora. A partir de les 3 de la matinada, s’activa l’avís taronja a la Serra de Tramuntana i a les Pitiuses. S’esperen ones de 4 metres d’altura.
Avui capvespre ja es començava a notar la baixada de temperatura i com anava creixent la força del vent. Al Port d’Andratx, els pescadors han reforçat els amarraments de la seva flota. La borrasca Bruno entrarà amb força i durà ràfegues que poden arribar als 80 kilòmetres per hora. Es notarà principalment a la mar, on a les tres de la matinada s’activa l’avís taronja a tota la costa de la Serra de Tramuntana. I a les dotze del dematí, l’avís passa a tota la costa nord de l’illa. Les autoritats recomanen molta precaució a vorera de mar. També caldrà evitar els cims de la Serra de Tramuntana. A les dotze del matí entrarem en avís taronja per vents que poden arribar als 100 kilòmetres per hora.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat