Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Ja s'ha reobert el port de Ciutadella, mentre que el de Maó es manté tancat des de fa dos dies
El temporal a Menorca ha donat una treva i, per això, Ciutadella ha pogut obrir el port, que ha permès l’arribada d’un vaixell procedent de Barcelona. A Maó, però, continua tancat. La ventada ha posat en perill algunes taules de Nadal. Gairebé totes les mercaderies, però, han pogut arribar avui matí. Alguns establiments estaven pendents de rebre fins al 60% del gènere.
El port de Maó continua tancat a hores d’ara. Fa dos dies i mig que roman inoperatiu per culpa del temporal. El mal temps, però continuarà, les pròximes hores i per això s’ha cancel·lat la connexió de les 16.00 hores entre Ciutadella i Alcúdia.
El vent, amb ratxes de fins a 80 km/h ha provocat també alguns incidents. Els bombers han efectuat fins al moment una quinzena de sortides, localitzades sobretot al llevant de l’illa. En alguns punts també s’han produït avaries elèctriques. La més destacada a Alaior que ha deixat una setantena de cases sense llum, tot i que s’ha restablert el servei abans del migdia.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució
La família havia demanat la col·laboració ciutadana per poder trobar-lo