Només a l'illa d'Eivissa han caigut més d'una vintena d'arbres
Foto IBANAT
190El Servei d’Emergències 112 ha gestionat a les Illes Balears un total de 83 incidents relacionats amb la meteorologia adversa entre les 18.00 hores d’aquest diumenge i les 6.00 hores d’aquest dilluns, la majoria a l’illa d’Eivissa.
Per illes, segons dades facilitades per la Direcció General d’Emergències, la major part de les incidències s’han registrat a Eivissa, amb 53 actuacions. A Mallorca s’han comptabilitzat 30 incidents vinculats al mal temps de les darreres hores. D’aquest conjunt d’avisos, 78 ja han quedat completament resolts.
Les tipologies més habituals han estat les caigudes d’arbres, amb 24 casos, i les caigudes d’arbres damunt la calçada, amb 23 incidències. En aquest sentit, Emergències ha detallat que 22 de les caigudes d’arbres i 15 de les que han afectat la calçada s’han produït a Eivissa.
També s’han registrat 13 despreniments d’elements urbans, vuit obstacles líquids a la via, set interrupcions de serveis bàsics i quatre incidències per despreniments de roques o risc de despreniment. A més, durant l’horabaixa es va produir el tancament del port d’Eivissa, que va reobrir a les 22.30 hores d’aquest diumenge.
Mitjans d’@AgriculturaGOIB col·laboren a #Eivissa en les tasques de retirada d’arbres a causa dels fenòmens meteorològics adversos d’avui vespre:
Una autobomba, 20 bombers forestals (incloent-hi un tècnic) i dos agents de Medi Ambient. pic.twitter.com/5GBGSVk55g
— Conselleria d’Agricultura, Pesca i Medi Natural (@AgriculturaGOIB) January 26, 2026
fashion designing degree https://otvetnow.ru clayton state nursing
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
Es podrà demanar en línia a partir del 9 de març i també presencialment a les oficines dels consells insulars
La víctima, un home georgià de 51 anys, va morir divendres a l'hospital Mateu Orfila