Logo IB3N
X

El temporal deixa un veler varat a Portinatx

El vaixell estava embargat i, segons els vesins, s'havia deixat abandonat

29/10/2018

El temporal deixa un veler varat a Portinatx

181

El temporal de mala mar ha deixat varat un vaixell de bandera americana, que estava fondejat a Portinatx. El veler no tenia gent a bord i, segons Salvament Marítim, no hi ha perill de contaminació per hidrocarburs. Segons la Policia Local de Sant Joan i l’112, l’embarcació estava embargada i tenia un precinte de la Guàrdia Civil per impagaments dels propietaris. Aquest estiu hi havia algú vivint a dins. Els vesins denuncien que el vaixell s’havia deixat abandonat. Ara el propietari haurà de fer-se càrrec de retirar-lo.

Disculpau, els comentaris es troben tancats

EL MÉS LLEGIT

Ara va de bo, Ciutadella

Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027

Ara va de bo, Ciutadella