L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
La connexió del vaixell Jaume III amb Alcúdia s'ha cancel·lat
A Menorca i per mor d’aquest fort temporal marítim el port de Ciutadella roman tancat des d’ahir. Com a conseqüència, el vaixell procedent de Barcelona i que fa escala a Alcúdia s’ha hagut de desviar a Maó. A més, la connexió del vaixell Jaume III, que fa dos viatges diaris entre Ciutadella i Alcúdia, s’ha cancel·lat.
Menorca està en avís taronja per fort vent i mala mar i l’Agència Estatal de Meteorologia avisa que aquest temporal s’intensificarà avui capvespre amb ratxes de vent que poden superar els 120 quilòmetres per hora i amb ones que poden arribar fins als 5 metres d’altura.
Les fortes ràfegues de vent també han obligat Autoritat Portuària a tancar el port de la Savina de Formentera, de 9:30 hores a les10:30 hores i de 12:15 hores a les 13:30 hores. Les illes Pitiüses es troben en alerta groga per fenòmens costaners i a partir de les 20:00 hores passaran a alerta taronja fins ben entrada la matinada. Per aquesta raó no es descarta que puguin tornar a tancar el port de la Savina o que hi hagi cancel·lacions a última hora del dia.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues