Els sindicats preparen la vaga general per a l’11 de novembre
Els sindicats rebutgen que sigui una vaga il·legal, com denuncia la patronal
La direcció del centre assegura que és un problema que resoldran aviat
A les Pitiüses continua l’avís taronja. El temporal ha complicat l’activitat habitual de l’Hospital de Formentera: hi ha hagut talls de llum i filtracions d’aigua a diferents punts de l’edifici. S’han vist afectades la zona de boxes i l’accés a les habitacions. Des de la direcció del centre asseguren que és un problema que resoldran aviat.
Segons Endesa, no només a l’hospital de Formentera han patit talls de llum, també s’han registrat a 150 habitatges o comerços del Migjorn. A Eivissa, 600 usuaris del nord de l’illa, la zona més afectada pel pas de Gloria, han quedat sense llum per desperfectes en la línia de mitjana tensió. L’112 ha registrat una trentena d’avisos, sobretot a Sant Joan i Santa Eulària, i la majoria per arbres caiguts.
Quant a les incidències marítimes, s’espera que aquesta nit es reprenguin les connexions amb la península i Mallorca que havien estat cancel·lades al llarg del dia. El port de la Savina ha reobert després de romandre tancat tota la tarda de diumenge.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els sindicats rebutgen que sigui una vaga il·legal, com denuncia la patronal
Les imatges enregistrades pel cineasta menorquí als anys vuitanta s'han digitalitzat i tornen a veure la llum a Ciutadella
El jutge li retira el passaport i el prohibeix sortir de l'illa