S’investiga la mort d’una persona trobada en avançat estat de descomposició a Santa Margalida
El cos, quasi momificat i encara per identificar, va ser localitzat a l'interior d'una caseta abandonada ubicada entre Can Picafort i Son Serra de Marina

La direcció del centre assegura que és un problema que resoldran aviat
A les Pitiüses continua l’avís taronja. El temporal ha complicat l’activitat habitual de l’Hospital de Formentera: hi ha hagut talls de llum i filtracions d’aigua a diferents punts de l’edifici. S’han vist afectades la zona de boxes i l’accés a les habitacions. Des de la direcció del centre asseguren que és un problema que resoldran aviat.
Segons Endesa, no només a l’hospital de Formentera han patit talls de llum, també s’han registrat a 150 habitatges o comerços del Migjorn. A Eivissa, 600 usuaris del nord de l’illa, la zona més afectada pel pas de Gloria, han quedat sense llum per desperfectes en la línia de mitjana tensió. L’112 ha registrat una trentena d’avisos, sobretot a Sant Joan i Santa Eulària, i la majoria per arbres caiguts.
Quant a les incidències marítimes, s’espera que aquesta nit es reprenguin les connexions amb la península i Mallorca que havien estat cancel·lades al llarg del dia. El port de la Savina ha reobert després de romandre tancat tota la tarda de diumenge.
El cos, quasi momificat i encara per identificar, va ser localitzat a l'interior d'una caseta abandonada ubicada entre Can Picafort i Son Serra de Marina
Es tracta d'un ciutadà francès de vacances a l'illa
La seva principal reivindicació continua sent l'equiparació salarial amb la resta dels treballadors públics del seu sector, i exposen que la mitjana de diferència de sou és de 500 euros
Els altres tres detinguts en la darrera operació contra el narcotràfic a Son Banya han quedat en llibertat