Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

La calitja i la mala visibilitat és faran presents entre dijous i divendres
Mallorca des de l'aire./ MIQUEL CANYELLES
35Començam una nova setmana, on els protagonistes meteorològics tornaran a ser el sol i la temperatura elevada. Malgrat que fa setmanes que tenim temps d’estiu, dimecres comença oficialment l’estiu meteorològic.
Aquests pròxims dies tendrem el cel destapat, només a primera hora del matí, hi pot haver niguls baixos i alguna boira local; la resta del dia el cel romandrà destapat. La temperatura continuarà pujant, de moment avui dilluns i dimarts, els valors màxims es mouran entre els 28 i 30ºC, excepte a l’interior de Mallorca on s’arribaran als 32ºC: dimecres, el termòmetre pujarà fins als 34ºC en aquest indret i arribarem als 30ºC a la resta. El vent bufarà feble, de direcció variable, i s’imposarà l’embat a les hores centrals del dia; avui a la mar hi haurà maror al sud de l’arxipèlag, a la resta hi haurà marejol.
DIJOUS i DIVENDRES tornarà a arribar pols en suspensió, a més també tendrem niguls mitjans i alts que deixaran uns dies amb mala visibilitat i ambient calitjós. El termòmetre és mantendrà sense canvis, malgrat que la sensació de basca serà marcada. El vent en general bufarà de llevant amb cops moderats, fet que deixarà una situació a la mar més moguda a l’est de les illes, a la resta continuarà la mar en calma. Malgrat que encara falten bastants de dies, pareix que el pròxim cap de setmana continuaran els niguls mitjans i alts, deixant un ambient lleig, amb temperatura elevada i sensació de basca.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
Algunes fonts assenyalen que es tracta d'un pilot nord-americà de 60 anys i el seu fill de 13