L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
La calitja i la mala visibilitat és faran presents entre dijous i divendres
Mallorca des de l'aire./ MIQUEL CANYELLES
83Començam una nova setmana, on els protagonistes meteorològics tornaran a ser el sol i la temperatura elevada. Malgrat que fa setmanes que tenim temps d’estiu, dimecres comença oficialment l’estiu meteorològic.
Aquests pròxims dies tendrem el cel destapat, només a primera hora del matí, hi pot haver niguls baixos i alguna boira local; la resta del dia el cel romandrà destapat. La temperatura continuarà pujant, de moment avui dilluns i dimarts, els valors màxims es mouran entre els 28 i 30ºC, excepte a l’interior de Mallorca on s’arribaran als 32ºC: dimecres, el termòmetre pujarà fins als 34ºC en aquest indret i arribarem als 30ºC a la resta. El vent bufarà feble, de direcció variable, i s’imposarà l’embat a les hores centrals del dia; avui a la mar hi haurà maror al sud de l’arxipèlag, a la resta hi haurà marejol.
DIJOUS i DIVENDRES tornarà a arribar pols en suspensió, a més també tendrem niguls mitjans i alts que deixaran uns dies amb mala visibilitat i ambient calitjós. El termòmetre és mantendrà sense canvis, malgrat que la sensació de basca serà marcada. El vent en general bufarà de llevant amb cops moderats, fet que deixarà una situació a la mar més moguda a l’est de les illes, a la resta continuarà la mar en calma. Malgrat que encara falten bastants de dies, pareix que el pròxim cap de setmana continuaran els niguls mitjans i alts, deixant un ambient lleig, amb temperatura elevada i sensació de basca.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues