L’UME acudirà a Eivissa, després d’uns ruixats que han fet aturar l’activitat al seu aeroport
Formentera també pateix les conseqüències de nous aiguats

Amb un pressupost de més de 8.700.000 euros, la Conselleria d'Habitatge espera arribar a més de 7.000 beneficiaris
La Conselleria d’Habitatge ha rebut ja prop de 7.000 sol·licituds per a la convocatòria d’ajudes al lloguer d’enguany. Són xifres similars a les del 2022. El termini per presentar les sol·licituds acaba aquesta pròxima mitjanit. El Govern assegura que l’any que ve es tornaran a convocar adaptant la convocatòria a l’increment dels lloguers.
Pel que fa al pagament de les ajudes d’anys anteriors, la Conselleria està a punt de liquidar els expedients del 2021, que afecten 5.300 persones, i també s’estan iniciant els pagaments de la convocatòria del 2022.
Formentera també pateix les conseqüències de nous aiguats
Els aeroports han estat afectats pel mal temps
A les Pitiüses, la Conselleria d'Educació, a través d'Emergències, ha recomanat a les famílies cercar els seus infants a les escoles abans del migdia
La carretera vella entre Manacor i Sant Llorenç roman tancada