Entren en vigor noves restriccions a 14 municipis per frenar la propagació de la grip aviària
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
Ha deixat rècords de precipitacions al seu pas, amb quantitats que han superat els 900 litres per metre quadrat
I al Japó, continuen els treballs per salvar les persones que encara es troben atrapades o desaparegudes pel poderós tifó Hagibis, que ja ha deixat al seu pas almanco 40 morts i greus inundacions.
Les feines de salvament podrien veure’s complicades per la probabilitat de pluja, i les autoritats nipones han demanat a la població que es mantinguin allunyats de rius i vessants de muntanyes.
El tifó Haguibis ha deixat rècords de precipitacions al seu pas, amb quantitats que han superat els 900 litres per metre quadrat en només 24 hores.
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
La Unitat de Diagnòstic Molecular i Genètica Clínica de l'Hospital Son Espases ha detectat aquesta variant que afecta només determinats llinatges menorquins
L'operatiu s'ha allargat poc més de mitja hora