Cort cancel·la tots els actes oficials de les festes de Sant Sebastià
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
Ha deixat rècords de precipitacions al seu pas, amb quantitats que han superat els 900 litres per metre quadrat
I al Japó, continuen els treballs per salvar les persones que encara es troben atrapades o desaparegudes pel poderós tifó Hagibis, que ja ha deixat al seu pas almanco 40 morts i greus inundacions.
Les feines de salvament podrien veure’s complicades per la probabilitat de pluja, i les autoritats nipones han demanat a la població que es mantinguin allunyats de rius i vessants de muntanyes.
El tifó Haguibis ha deixat rècords de precipitacions al seu pas, amb quantitats que han superat els 900 litres per metre quadrat en només 24 hores.
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
Creuen que podria procedir d'una embarcació amb persones migrants a bord
Es revisaran els protocols de cara a controlar l'aforament de la plaça Vella de Pollença, durant el Pi