El Bisbat no renova el contracte als donats del Santuari de Gràcia
El matrimoni, que el regenta des de fa 55 anys, demana que els prorroguin dos anys el contracte
Ha deixat rècords de precipitacions al seu pas, amb quantitats que han superat els 900 litres per metre quadrat
I al Japó, continuen els treballs per salvar les persones que encara es troben atrapades o desaparegudes pel poderós tifó Hagibis, que ja ha deixat al seu pas almanco 40 morts i greus inundacions.
Les feines de salvament podrien veure’s complicades per la probabilitat de pluja, i les autoritats nipones han demanat a la població que es mantinguin allunyats de rius i vessants de muntanyes.
El tifó Haguibis ha deixat rècords de precipitacions al seu pas, amb quantitats que han superat els 900 litres per metre quadrat en només 24 hores.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El matrimoni, que el regenta des de fa 55 anys, demana que els prorroguin dos anys el contracte
La víctima ha estat traslladada a una habitació individual per ser atesa, acompanyada de la seva família
La Policia Local de Felanitx ha retirat el cartell de l’artista, denunciat pels veïnats i pel col·lectiu cultural Es Quatre Cantons