Accident mortal d’un motorista a Sóller
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
Un grup de foners guamians visiten Menorca per segona vegada
Què tenen en comú Menorca i l’illa de Guam de l’oceà Pacífic? Doncs l’afició pel tir de fona. Tant és així que un grup de foners guamians han visitat Menorca per segona vegada convidats pel foner santlluïser, Lluís Pons, qui el mes de març també els va fer una visita.
L’amistat entre menorquins i guamians va sorgir en campionat mundial de tir amb fona i cada una de les trobades fins ara ha servit per compartir històries, coneixements i tècniques. La diferència és que a Guam -que forma part d’un l’arxipèlag d’illes conegudes com Marianes- a 13.000 quilòmetres d’aquí, el practica gairebé tota la població. Un fet que desperta admiració entre els foners menorquins, que reconeixen que aquí no és un esport tan reconegut
Així, el que antigament va servir per lluitar contra els enemics i per protegir-se dels perills a totes dues illes, ara s’ha convertit en el seu nexe d’unió.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
La reforma ha suposat una inversió de 3,4 milions d'euros
La víctima, de 55 anys, hauria consumit heroïna en mal estat; la investigació continua oberta i no es descarten noves detencions