Després de l’eufòria de la classificació in-extremis, ha arribat el moment de posar els peus a terra. Del Toledo sorprèn els pocs gols que han fet durant aquesta temporada: només 38. Però també n’han encaixat pocs, 34. Els números diuen que és el rival més assequible que els podia tocar en aquesta primera eliminatòria. A Toledo, en canvi, creuen que han tengut mala sort amb el sorteig. Un avantatge per a l’Atlètic Balears: Josico coneix bé el conjunt manxec.
L’entrenador del Toledo és un mític del futbol espanyol: Onésimo. L’eliminatòria començarà aquest cap de setmana a Son Malferit i la tornada serà una setmana després al Salto del Caballo. Josico ja es veu passant a segona ronda.
La presidenta s'ha reunit amb el president del Govern central per parlar sobre finançament, condonació del deute i migració en una reunió que ha tengut lloc aquest dimecres
El canvi s'adapta a la Llei de capitalitat, que fixa que la denominació oficial de la ciutat és només Palma. Ara s'obri un període d'al·legacions abans que la modificació es pugui aprovar de manera definitiva.