Recuperen les tonades i cançons que cantaven antigament els treballadors
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
El pianista menorquí tanca el Palma Jazz Festival amb el trio format amb Ramon Prats i Masa Kamaguchi
El pianista menorquí Marco Mezquida ha passat com un huracà pel Castell de Bellver de Palma. O, més ben dit, com un Tornado, perquè aquest és el títol del projecte que ha dut per tancar el Palma Jazza Festival.
Juntament amb el bateria Ramon Prats i el contrabaix Masa Kamaguchi, Mezquida guia el públic per un viatge que és una autèntica tempesta d’emocions musicals.
Després de tancar aquest Festival de Jazz, Mezquida tornarà a Palma dia 26 de setembre amb la seva primera composició per a piano i orquestra: Talaiot. Serà al Teatre Principal.
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre