Un cap de fibló provoca danys a Binissalem, Marratxí i a Can Valero de Palma
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes

El pianista menorquí tanca el Palma Jazz Festival amb el trio format amb Ramon Prats i Masa Kamaguchi
El pianista menorquí Marco Mezquida ha passat com un huracà pel Castell de Bellver de Palma. O, més ben dit, com un Tornado, perquè aquest és el títol del projecte que ha dut per tancar el Palma Jazza Festival.
Juntament amb el bateria Ramon Prats i el contrabaix Masa Kamaguchi, Mezquida guia el públic per un viatge que és una autèntica tempesta d’emocions musicals.
Després de tancar aquest Festival de Jazz, Mezquida tornarà a Palma dia 26 de setembre amb la seva primera composició per a piano i orquestra: Talaiot. Serà al Teatre Principal.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes