Controlat, però no extingit, un incendi industrial al polígon de Binissalem
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
El pianista menorquí tanca el Palma Jazz Festival amb el trio format amb Ramon Prats i Masa Kamaguchi
El pianista menorquí Marco Mezquida ha passat com un huracà pel Castell de Bellver de Palma. O, més ben dit, com un Tornado, perquè aquest és el títol del projecte que ha dut per tancar el Palma Jazza Festival.
Juntament amb el bateria Ramon Prats i el contrabaix Masa Kamaguchi, Mezquida guia el públic per un viatge que és una autèntica tempesta d’emocions musicals.
Després de tancar aquest Festival de Jazz, Mezquida tornarà a Palma dia 26 de setembre amb la seva primera composició per a piano i orquestra: Talaiot. Serà al Teatre Principal.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
Es cobrarà per dia pernoctar i per buidar aigües brutes i a canvi es donaran serveis com electricitat i internet