Logo IB3N
X

El torneig Ciutat d’Alaior de bàsquet base celebra la majoria d’edat amb rècord de participació

62 equips de categories infantil i cadet de Catalunya, Mallorca, València i, per primera vegada, Anglaterra; es jugaran 192 partits del 13 al 16 de maig

09/04/2022

El torneig Ciutat d’Alaior de bàsquet base celebra la majoria d’edat amb rècord de participació

248

És el torneig degà pel que fa a la Setmana Santa menorquina en clau bàsquet i celebra la seva majoria d’edat de la millor manera. Divuitena edició del torneig Ciutat d’Alaior, amb rècord de participació i, per primera vegada, participació estrangera amb quatre seleccions d’Anglaterra. En total seran 62 equips, la majoria de Catalunya i Mallorca, de categoria infantil i cadet, per un total de 192 partits, els que es jugaran del 13 al 16 d’aquest mes. La competició es repartirà entre instal·lacions d’Alaior, Maó i Fornells. Un èxit, després de dos anys d’interrupció per la pandèmia.

Disculpau, els comentaris es troben tancats

EL MÉS LLEGIT

Ara va de bo, Ciutadella

Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027

Ara va de bo, Ciutadella