Se celebrarà a principis de gener i enfrontarà els dramaturgs Mar Pla, Xavier Uriz, Lluki Portas i Neus Nadal
Ja s’ha presentat el Torneig de Dramatúrgia de les Illes Balears, que arriba a la seva sisena edició. Enguany el torneig creix en durada, espais i activitats i es consolida com el festival de la paraula.
El torneig se celebrarà a principis de gener i enfrontarà els dramaturgs Mar Pla, Xavier Uriz, Lluki Portas i Neus Nadal al Teatre Mar i Terra. Enguany s’hi afegeixen els espais El Tub i el Teatre Principal de Palma. Les activitats comencen aquest dijous, amb les lectures dramatitzades de textos d’autors com Laura Gost, Xisco Rosselló i Marta Barceló.
L'autobús ha envestit un grup de ciclistes, per causes que s'investiguen, i deixa fins a set persones ferides de diversa consideració