Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Se celebrarà a principis de gener i enfrontarà els dramaturgs Mar Pla, Xavier Uriz, Lluki Portas i Neus Nadal
Ja s’ha presentat el Torneig de Dramatúrgia de les Illes Balears, que arriba a la seva sisena edició. Enguany el torneig creix en durada, espais i activitats i es consolida com el festival de la paraula.
El torneig se celebrarà a principis de gener i enfrontarà els dramaturgs Mar Pla, Xavier Uriz, Lluki Portas i Neus Nadal al Teatre Mar i Terra. Enguany s’hi afegeixen els espais El Tub i el Teatre Principal de Palma. Les activitats comencen aquest dijous, amb les lectures dramatitzades de textos d’autors com Laura Gost, Xisco Rosselló i Marta Barceló.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat