Tres persones ferides en un accident de trànsit a Valldemossa
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
Tots els forns coincideixen que enguany n'han despatxat més que mai
Diu la tradició que si al tortell de Reis et toca la fava, l’any que ve ho pagues tu. Més sort tenen els que trien el bocí que amaga el rei, perquè queda coronat. Una tradició que cada vegada s’arrela més a Mallorca.
Bona prova de dita tradició es troba als forns de l’illa, que han estat aquest divendres matí un dels llocs més concorreguts. Alguns clients feia dies que l’havien comanat; d’altres, confiaven a trobar-ne. A Can Delante, a Inca, n’han enfornat avui més de 200.
De fet, gairebé tots els forns han despatxat avui el mateix: tortell de Reis. I les tradicions manen, perquè el tortell desbanca, fins i tot, el cardenal de Lloseta en un dia com avui. Tots els establiments coincideixen que enguany n’han despatxat més que mai.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
S'hi ha duit a terme un simulacre i s'hi han fet obres de millora, limitades a aquest diumenge
La iniciativa forma part del projecte Descans Digital