Cort cancel·la tots els actes oficials de les festes de Sant Sebastià
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
L'investigador i divulgador Carlos López Otín ha explicat l'origen, els tractaments i el futur del càncer en una conferència al CaixaForum de Palma
‘Conèixer per Curar‘, aquest és el títol del ‘Tour del Càncer‘ que va aterrar ahir al CaixaForum de Palma. Una conferència, impartida pel reconegut doctor Carlos López Otín, que vol acostar la societat els coneixements sobre la malaltia i les darreres innovacions en tractaments.
És una activitat organitzada per l’Associació Espanyola Contra el Càncer i que ja ha passat per una desena de ciutats espanyoles. L’investigador i divulgador López Otín ha fet un repàs sobre l’origen del càncer i també ha parlat del futur de la malaltia.
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
Es revisaran els protocols de cara a controlar l'aforament de la plaça Vella de Pollença, durant el Pi
El president del Consell, Dolfo Vilafranca, sosté que la mesura es vol aplicar de manera gradual i sense generar conflictes amb les empreses de lloguer de vehicles ni les navilieres