L'investigador i divulgador Carlos López Otín ha explicat l'origen, els tractaments i el futur del càncer en una conferència al CaixaForum de Palma
‘Conèixer per Curar‘, aquest és el títol del ‘Tour del Càncer‘ que va aterrar ahir al CaixaForum de Palma. Una conferència, impartida pel reconegut doctor Carlos López Otín, que vol acostar la societat els coneixements sobre la malaltia i les darreres innovacions en tractaments.
És una activitat organitzada per l’Associació Espanyola Contra el Càncer i que ja ha passat per una desena de ciutats espanyoles. L’investigador i divulgador López Otín ha fet un repàs sobre l’origen del càncer i també ha parlat del futur de la malaltia.
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut