Topa contra diversos cotxes i intenta agredir una conductora a Sant Lluís
S'investiguen les causes de l'accident

400 dels 950 participants són de fora de Menorca, la majoria de Mallorca i Catalunya
Menorca aposta per l’esport per a desestacionalitzar. Al maig acollirà, per primer cop, una prova del Madison Beach Volley Tour, que s’afegeix a l’Open del circuit World Padel Tour o a la final de la Copa de la Reina de Voleibol que se celebrarà a finals de mes. Però una de les proves més veteranes que s’organitzen fora de temporada alta és el Trail del Fars. Diumenge s’ha celebrat la setena edició. Hi han participat 950 corredors, 400 dels quals de fora de Menorca; bona part de Catalunya i de Mallorca. També guanyen presència els participants de l’estranger.
Aquests 400 corredors de fora de Menorca (la meitat dels quals hi han participat per primera vegada) i els seus acompanyants ajuden a omplir els hotels que continuen oberts en el ponent de l’illa. Els responsables de la prova exposen que, de mitjana, cada participant ve acompanyat per dues persones i passa més de dues nits a Menorca.
El pressupost d’organització de la setena edició del Trail dels Fars ha estat de 88.000 euros.
S'investiguen les causes de l'accident
En arribar els sanitaris d'emergències, han trobat el presumpte agressor ferit per arma de foc i l'han traslladat en estat greu a l'Hospital de Son Espases
La víctima, de 79 anys, va morir aquest dimecres a conseqüència dels trets del seu marit, de 82, amb una escopeta de caça, amb la qual després es va ferir ell mateix