Es podrà veure l’eclipsi solar des de ca meva?
Ajuntaments de les Illes col·laboraran per identificar espais òptims d'observació de l'eclipsi
De gener a març de 2019, han passat per les instal·lacions de les Balears 300.000 persones més, tot i que les vacances cauen enguany a l'abril
109
La Setmana Santa tardana no passa factura als aeroports balears en el primer trimestre de l’any. El trànsit de passatgers ha crescut de gener a març pràcticament un 8% si el comparem amb el mateix període de l’any passat. I això, tot i que en el cas de 2018 el tercer mes de l’any sí que inclouia les vacances, que enguany cauen a l’abril.
En total, en manco de 90 dies, han passat més de 3.880.000 passatgers, pràcticament 300mil més que un any enrere. Només s’han registrat baixades al març als aeroports d’Eivissa i Menorca, que en tot cas han estat compensades per la pujada que ha registrat Palma, fins i tot en aquest mes sense festius al 2019, més enllà del pont pel dia de Balears. Al mes d’abril, previsiblement, tornarà a incrementar-se el trànsit aeri perquè si a l’abril de l’any passat varen circular per les terminals de les Illes 2.800.000 milions de passatgers, enguany només en els 10 dies de Setmana Santa ja es superarà el milió i mig.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ajuntaments de les Illes col·laboraran per identificar espais òptims d'observació de l'eclipsi
El succés ha ocorregut poc després de les 16.30 hores i el suposat agressor hauria fugit del lloc dels fets
El col·lectiu d'infermeres defensa les competències de les professionals en tasques de gestió