Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

Els vols també han augmentat per damunt del 6% durant l'estiu
El trànsit de passatgers de vols interilles ha augmentat més d’un 25% des de l’entrada en vigor del descompte del 75% per als residents.
El nombre de passatgers en els vols Palma-Menorca i Palma-Eivissa ha anat augmentant al llarg de l’any, però la major pujada en comparació interanual es nota a partir del juliol, quan va entrar en vigor el nou descompte. Durant tot l’estiu, les xifres han augmentat per sobre del 24%.
Pel que fa al nombre de vols interilles, a partir del juliol ho han fet per sobre d’un 6% comparat amb el mateix període de l’any passat.
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç