Accident mortal a una zona agrícola de la Torre d’Ariant, a Pollença
Un home de 58 anys ha mort mentre feia tasques de manteniment després d'explotar-li un bidó de gasolina
L'Ajuntament ha realitzat unes medicions per elaborar el mapa estratègic de remors
L’Ajuntament d’Eivissa ha realitzat un total de 148 mesuraments en diferents mesos de l’any, del 2012 al 2016. Es Pratet i ses Figueretes són els que més contaminació acústica registren. També les zones pròximes al Port i les grans avingudes. La remor augmenta en temporada alta a causa del turisme i els establiments relacionats amb l’oci.
Segons l’estudi, a l’estiu, un 24% de la població es veu afectada per la remor durant la nit i un 7% durant el dia. El mapa estratègic de remors s’aprovarà inicialment al ple d’aquest dijous i després d’un termini en exposició pública, s’aprovarà definitivament.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Un home de 58 anys ha mort mentre feia tasques de manteniment després d'explotar-li un bidó de gasolina
Miquel Gual ha formalitzat la compra del 75 % de l'embotelladora
Educació es reunirà en les pròximes setmanes amb un grup d'experts i representants de la comunitat educativa per crear un nou decret que definirà com s'aplica aquesta mesura