Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
El Consell posarà un bus llançadora entre Fornells i Es Mercadal i estudia implantar una nova línia entre Ciutadella i Son Bou
La major arribada de turistes s’ha notat també al transport públic de Menorca, que aquest estiu ha incrementat el seu volum de passatge en un 5,7 per cent, fins a comptabilitzar prop d’1 milió 300.000 usuaris. 837.000 han emprat les línies que connecten amb zones turístiques i més de 22.000 la que va a l’aeroport, que també ha crescut un 9 per cent. Aquest increment es deu, en part, als ajustos de freqüències fets conforme a la demanda.
Però hi haurà més canvis. Aquesta mateixa setmana es posarà en marxa un bus llançadora entre Fornells i Es Mercadal per donar servei als estudiants del postobligatori que no disposen de transport escolar. I amb el mateix objectiu s’ha adaptat la línia ja existent entre Alaior i Cala en Porter, perquè es pugui ajustar a les necessitats dels alumnes. A més, s’estudia posar en marxa l’estiu que ve una nova línia entre Ciutadella i Son Bou.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
S'està a l'aguait de la necròpsia per saber-ne les causes
A conseqüència de la col·lisió, tots dos vehicles s'han pres foc