Un home rep dues punyalades a prop de Son Moix
S'ha obert una investigació i se'n cerca el responsable
A partir de 2019, amb uns busos, també, manco contaminants, el Govern vol incrementar el volum de passatgers fins als 11,5 milions.
El transport públic per carretera de Mallorca tendrà, a partir de 2019, més quilòmetres i més freqüències. S’incrementeran, diu el conseller Marc Pons, prop d’un 50%. Els itineraris seran, també, més directes i hi haurà noves connexions i línies. Amb les noves concessions, també millorarà la flota.
S’incorporaran 19 busos elèctrics i seran més accessibles i manco contaminants. També hi haurà un nou sistema tarifari que funcionarà a través d’una targeta moneder.
Més de 9 milions i mig de passatgers utilitzen els autobusos del TIB. Amb la nova xarxa, el Govern calcula que augmentin en dos milions més. El Consell balear de Transport també ha donat compte de les 78 sancions interposades als taxistes pirata als aeroports de Palma i Eivissa durant aquest estiu. Multes per valor de 132 mil euros. La majoria han estat a vehicles de lloguer amb conductor que intentaven captar clients de manera fraudulenta.
S'ha obert una investigació i se'n cerca el responsable
La roca que va caure del penyal pesava 20 tones i no set com s'havia informat inicialment
Dos cavalls de pura raça menorquina participen en un esdeveniment a la Setmana de la Moda d'Alta Costura
L'incident ha obligat a tallar, parcialment, la carretera de Valldemossa, però ja s'ha restablit la circulació