Són Plan ET, Miquel de la Mel i Borru. Tres joves de Manacor que fan música urbana en català. Un centenar de seguidors s’han congregat a l’institut Antoni Ballester per ballar i cantar al ritme de les seves cançons. Els músics connecten amb una generació acostumada a un estil musical que no sol cantar-se en català.
L‘Ajuntament de Manacor els ha donat suport i els ha inclòs a la campanya de les Polseres Literàries. Una campanya vistosa de promoció de la llengua catalana.
“Nina” és el tema més conegut de Plan-Et i Miquel de la Mel. La cançó descansa en un ritme de trap, amb veus passades pel filtre d’Auto Tune, que parla d’una nina, però sense connotacions sexuals ni masclistes.
El cos, quasi momificat i encara per identificar, va ser localitzat a l'interior d'una caseta abandonada ubicada entre Can Picafort i Son Serra de Marina