Ferit greu un jove de 22 anys en ser apunyalat per son pare a Palma
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
Miquel de la Mel, Plan-ET i Borru han actuat davant 100 joves en un concert patrocinat per política lingüística
Són Plan ET, Miquel de la Mel i Borru. Tres joves de Manacor que fan música urbana en català. Un centenar de seguidors s’han congregat a l’institut Antoni Ballester per ballar i cantar al ritme de les seves cançons. Els músics connecten amb una generació acostumada a un estil musical que no sol cantar-se en català.
L‘Ajuntament de Manacor els ha donat suport i els ha inclòs a la campanya de les Polseres Literàries. Una campanya vistosa de promoció de la llengua catalana.
“Nina” és el tema més conegut de Plan-Et i Miquel de la Mel. La cançó descansa en un ritme de trap, amb veus passades pel filtre d’Auto Tune, que parla d’una nina, però sense connotacions sexuals ni masclistes.
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
El president del Consell, Dolfo Vilafranca, sosté que la mesura es vol aplicar de manera gradual i sense generar conflictes amb les empreses de lloguer de vehicles ni les navilieres
En un moment de la discussió, un dels implicats ha tret un ganivet