El menor de 13 anys ferit per la coça d’un cavall, pendent de ser traslladat a Son Espases
Segons els testimonis, l'animal hauria fet un gir sobtat i li hauria pegat a la cara
Miquel de la Mel, Plan-ET i Borru han actuat davant 100 joves en un concert patrocinat per política lingüística
Són Plan ET, Miquel de la Mel i Borru. Tres joves de Manacor que fan música urbana en català. Un centenar de seguidors s’han congregat a l’institut Antoni Ballester per ballar i cantar al ritme de les seves cançons. Els músics connecten amb una generació acostumada a un estil musical que no sol cantar-se en català.
L‘Ajuntament de Manacor els ha donat suport i els ha inclòs a la campanya de les Polseres Literàries. Una campanya vistosa de promoció de la llengua catalana.
“Nina” és el tema més conegut de Plan-Et i Miquel de la Mel. La cançó descansa en un ritme de trap, amb veus passades pel filtre d’Auto Tune, que parla d’una nina, però sense connotacions sexuals ni masclistes.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Segons els testimonis, l'animal hauria fet un gir sobtat i li hauria pegat a la cara
El Govern ha obert diligències perquè no és segura
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta