Segons els sindicats, podria ser només la primera de moltes si no els garanteixen que es mantendran les condicions
Els treballadors d’assistència en terra dels tres grans aeroports de les Illes estan convocats aquest matí per protestar contra la precarització del sector. CCOO i UGT han organitzat concentracions a Palma, Eivissa i Maó, des d’on mostraran la seva inquietud per les condicions amb què s’han licitat els serveis de handling. A Son Santjoan, deixaran de prestar el servei Ibèria i Acciona, i as Codolar, també ha perdut Ibèria. Això suposarà la subrogació dels empleats cap a altres empreses, com Swissport i Menzies, a Palma, i Aviapartner, a Eivissa. La responsable del sector aeri de CCOO, Susana Carbadillo, explica que algunes d’aquestes companyies, com Swissport a l’Aeroport de Barcelona, tenen un historial d’incompliments del conveni col·lectiu.
El sindicat USO assegura que a Ibèria li hauria d’interessar conservar el màxim possible de la plantilla perquè si els empleats es neguen a ser subrogats, la companyia aèria per conveni té l’obligació d’indemnitzar-los. Una despesa que seria molt important tenint en compte que un bona part de la plantilla té més de 50 anys i disposa de molta antiguitat a la companyia.
Les manifestacions d’aquest dilluns comencen a les 12.00 hores als aeroports de Palma, Eivissa, i Maó. Segons els sindicats, podria ser només la primera de moltes si no els garanteixen que es mantendran les condicions.
L'alerta per desaparició ha estat desactivada
La zona roman amb bandera groga mentre cerquen l'animaló
Continua la incògnita, mentre s'especula quina espècie pot haver causat el que no sembla una mossegada
Després d'un mes, l'home de 54 anys ha estat traslladat a planta