Aquest divendres un cotxe ha intentat travessar les vies del tren de Sóller per un lloc on no hi ha cap pas a nivell, hi ha quedat enganxat i el ferrocarril, que estava arribant a Palma, l’ha envestit. L’accident ha passat deu minuts abans de les 12.00 del migdia a l’altura del número 67 del carrer d’Eusebi Estada, a Palma. Tot i l’impacte contra el cotxe, ningú ha resultat ferit. La Policia Local s’ha fet càrrec de la investigació i tracta d’esbrinar els motius que han duit el conductor del vehicle a intentar travessar les vies per aquest lloc.
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa