Localitzada la menor de 17 anys desapareguda a Palmanova
L'alerta per desaparició ha estat desactivada

Quant a la durada de les pròrrogues, és indefinida mentre "es continua treballant" amb el govern central "la coordinació" d'aquestes polítiques de bonificacions
Imatge d'arxiu.
38Paral·lelament a l’anunci de la presidenta Armengol en el debat de Política General que es prorrogarà el descompte del 100% sobre el cost del bitllet de tren i metro més enllà del 31 de desembre – també el parcial del bus-, la Conselleria de Mobilitat ha confirmat que ha contactat amb el Ministeri de Transports per demanar la pròrroga dels convenis per finançar, igualment, la rebaixa en el preu del viatge en bus públic a Menorca, Eivissa i Formentera.
Quant a la durada de les pròrrogues, és indefinida mentre “es continua treballant” amb el govern central “la coordinació” d’aquestes polítiques de bonificacions, segons fonts de Mobilitat.
L'alerta per desaparició ha estat desactivada
La zona roman amb bandera groga mentre cerquen l'animaló
Continua la incògnita, mentre s'especula quina espècie pot haver causat el que no sembla una mossegada
Després d'un mes, l'home de 54 anys ha estat traslladat a planta