Logo IB3N
X

El tren Iryo accidentat viatjava amb 147 passatgers i l’AVE amb 397

S'ha posat a disposició un telèfon d'atenció a familiars, el 900 10 10 20

28/10/2026

El tren Iryo accidentat viatjava amb 147 passatgers i l’AVE amb 397

22

La consellera portaveu del Govern de Castella-la Manxa, Esther Padilla, ha informat que el tren Iryo accidentat aquest dimecres a Urda (Toledo) viatjava amb 147 passatgers, inclòs un nadó, mentre que l’AVE portava 397 passatgers.

En declaracions a diversos mitjans de comunicació al llarg del matí, la consellera ha informat d’aquesta dada, tot i que de moment no se sap el nombre de passatgers afectats.

Els serveis d’emergència han habilitat diversos pavellons d’atenció a les víctimes a la localitat toledana, on s’ha desplaçat el president regional, Emiliano García-Page, que ha cancel·lat la seva agenda d’aquest dimecres.

La col·lisió d’aquests dos trens ha ocasionat almenys 10 morts i nombrosos ferits, i s’hi han traslladat incomptables unitats de bombers i ambulàncies. Renfe ha anunciat que ha activat el pla d’assistència a les víctimes d’accidents ferroviaris i als seus familiars (PAVAFF) i s’ha posat a disposició un telèfon d’atenció a familiars, el 900 10 10 20.

Comentaris:

(*) Camps obligatoris

EL MÉS LLEGIT