L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Mario Mola és un dels 600 participants que recorreran els llocs més emblemàtics del municipi
94
Diumenge dia 2 d’abril se celebra el Triatló de Portocolom, una prova pionera que compleix 25 anys. La primera vegada que un grup d’aficionats a l’esport va organitzar aquesta prova va ser el juliol de 1998 i ara s’ha convertit en tot un esdeveniment d’aquesta disciplina al Mediterrani.
Jaume Vicenç és un dels fundadors de la prova i l’actual director de carrera: “Com a Felanitxer és un regal poder recórrer els llocs més emblemàtics del municipi. La prova llarga són 111 quilòmetres. Són 1000m de natació a les aigües del Port, 50 Km de Bicicleta per pujar Sant Salvador i la cursa a peu de 5 Km cap al far que pràcticament és l’únic dia a l’any que s’obre per poder fer la volta”.
Mario Mola, tres vegades campió del món, és un dels 600 inscrits, de 25 nacionalitats diferents, que participaran al triatló: “El fet de compartir cursa amb un triatleta com Mario Mola és un al·licient més de la prova. Hi ha persones que venen d’arreu del planeta per poder fer-ho”, explica Vicenç.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues