Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Els magistrats s'han pronunciat a petició d'un tribunal de Milà, que jutja Marco Cappato, antic eurodiputat i membre del Partit Radical
El Tribunal Constitucional d’Itàlia ha considerat que no sempre és punible ajudar a morir un malalt amb una patologia irreversible.
Els magistrats s’han pronunciat a petició d’un tribunal de Milà, que jutja Marco Cappato, antic eurodiputat i membre del Partit Radical, per ajudar a morir Fabio Antoniani, que va quedar tetraplègic i cec després d’un accident de trànsit.
Antoniani es va sotmetre a l’eutanàsia en una clínica suïssa al febrer de 2017. Els defensors de l’eutanàsia han celebrat el dictamen que obre el debat a legalitzar-la a tot el país.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren