Recuperen les tonades i cançons que cantaven antigament els treballadors
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
La presidenta del Parlament, Meritxell Batet, ha declarat que es tracta d'una decisió sense precedents a la democràcia, ja que és la primera vegada que el Constitucional paralitza una llei en tramitació al Parlament
101
Amb sis vots contra cinc, el Tribunal Constitucional va paralitzar ahir la tramitació parlamentària dels canvis en el Poder Judicial i en el mateix tribunal, que havia estat ja aprovada pel Congrés i que estava pendent de votació al Senat aquest dijous. El tribunal va estimar així la mesura cautelaríssima del Partit Popular, que va recórrer l’esmena que pretén modificar la Llei orgànica del Poder Judicial. El ministre de la Presidència, Félix Bolaños, ha assegurat que la decisió atempta contra la separació de poders.
La presidenta del Parlament, Meritxell Batet, ha declarat que es tracta d’una decisió sense precedents a la democràcia, ja que és la primera vegada que el Constitucional paralitza una llei en tramitació al Parlament. Tanmateix, ha assegurat que es defensarà l’autonomia parlamentària i les funcions del poder legislatiu.
El president del Partit Popular, Alberto Ñúnez Feijoo, ha dit que arribarà fins a on faci falta per garantir la Constitució espanyola, i ha assegurat que la iniciativa parlamentària mancava de legitimitat.
No obstant això, el govern acatarà la decisió del Tribunal Constitucional i ha demanat calma i serenitat a la ciutadania i confiança en el sistema democràtic espanyol.
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Ferides sa mare i la padrina, que han estat traslladades a un centre hospitalari
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata