Un home rep dues punyalades a prop de Son Moix
S'ha obert una investigació i se'n cerca el responsable
El Fiscal General de l'Estat diu que la possibilitat de la detenció de Puigdemont està oberta
El Tribunal de Comptes reclama una fiança de 5,25 milions d’euros a l’expresident de la Generalitat Artur Mas per la consulta del 9-N. És la quantitat de diners públics que, segons l’organisme, es varen desviar per organitzar el referèndum del 9 de novembre.
Altres nou persones, com els exconsellers Francesc Homs, Irene Rigau o Joana Maria Ortega, estan inclosos en aquesta causa i també els han comunicat les fiances que han de pagar. Si no les abonen, els embargaran els béns.
Ja queden sis dies per a la celebració de la consulta de l’1 d’octubre, i l’ambient continua molt tens. El Fiscal General de l’Estat, José Manuel Maza, ha dit avui en una entrevista a Onda Cero que la detenció de Puigdemont és una possibilitat que està oberta
I mentre, continuen les declaracions dels batles citats per la Fiscalia, per explicar la seva participació en l’organització del referèndum. Avui a la tarda, el batle de Tortosa declara de manera voluntària davant la Fiscalia del Suprem.
Per la seva banda, el diputat de la CUP Benet Salellas ha defensat que els Mossos d’Esquadra haurien de desobeir, si reben l’ordre de retirar urnes el pròxim diumenge. Avui, la Guàrdia Civil, a instàncies de la Fiscalia, ha demanat als secretaris municipals de 31 ajuntaments catalans que entreguin còpia dels documents en suport al referèndum independentista.
S'ha obert una investigació i se'n cerca el responsable
Dos cavalls de pura raça menorquina participen en un esdeveniment a la Setmana de la Moda d'Alta Costura
L'incident ha obligat a tallar, parcialment, la carretera de Valldemossa, però ja s'ha restablit la circulació
Les cirurgies bariàtriques es van començar a fer a Menorca el 2019 i ja s'han operat entre 60 i 65 persones